ДепартаментЧужди езици и култури
д-р Ирина Димитрова
Департамент: Чужди езици и култури
Телефон: -
E-mail: isdimitrova@nbu.bg
Приемно време: Вторник 10:00-12:00 312 II Корпус,Четвъртък 9:30-11:30 312 II Корпус,Петък 12:00-14:00 312 II Корпус
Професионална автобиография:
Образование:
2016 – Доктор по педагогика, образователен театър, СУ „Св.Климент Охридски”. Дисертация на тема: „Дизайн на ролеви игри за обучение по специализиран английски език.”
2013 – Специализация в Институт по образованието, Лондонски университет, гр. Лондон, Великобритания
2009 - Магистър по педагогика, образователен мениджмънт, СУ „Св.Климент Охридски”
2003 - Бакалавър – английска филология, СУ „Св.Климент Охридски”
Професионален опит:
2006 - Преподавател по английски език за юристи, Нов Български Университет
1998 - Преподавател по английски език за общи и специализирани цели
Публикации:
1. Dimitrova, I. (2015). The Power of Informality in the Con-Textual Design of English-for-Specific-Purposes Scripted Role Plays. (p.103-114) ECLL2015 Conference Theme: “Integrated Practices: Creating Experiences to Enhance Learning”, July 1 – 5, 2015, IAFOR, Brighton, England, the UK
ISSN: 2188-112X
2. Dimitrova, I. (2014). Teaching and Learning English for Specific Purposes through Scripted Role Play. Sofia University Online Journal of Educational Research (2). http://journal.e-center.uni-sofia.bg/site/anotacia/?d=75
3. Dimitrova, I. (2014). Teaching and Learning English for Specific Purposes through Scripted Role Play. In proceedings of Contemporary Challenges to the Science of Education, 6-8 June, Sofia, Bulgaria
4. Димитрова, И. (2013). Контекст и контекстуален дизайн на учебната среда в чуждоезиковото обучение през призмата на традиционните подходи в образователната психология, Списание на Софийския Университет за образователни изследвания, (3).
5. Dimitrova, I. (2013). Scripted Role-Playing in a Model for Teaching and Learning English for Specific Purposes. In proceedings of ICERI2013 Conference 18th-20th November, Seville, Spain. 6th nternational Conference of Education Research and Innovation (стр. 4910). Seville: IATED.
6. Dimitrova, I. (2013). „Scripted Role-playing for Enhancing Business-English Communicative Skills” (Abstract), Educate ~ The Journal of Doctoral Research in Education, Vol. 13, No 1, Abstracts from the IOE Doctoral School Poster Conference (p.41-60). London, the UK.
7. Dimitrova, I. Preventing Plagiarism in Academia: A Literature Review on the Impacts of Psychology, Culture, Law and Education. J Acad Ethics (2024). https://doi.org/10.1007/s10805-024-09572-1